Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Ännu en tråd om Ryggskydd.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="mmarcus" data-source="post: 834905" data-attributes="member: 82708"><p>Var själv väldigt skeptisk mot ryggskydd i början, men när morsan väl övertalade mig och jag vande mig att "krasha" med ryggskydd eller åka med det i huvetaget, så skulle jag aldrig ge mig ut i backen utan ryggskydd nu. Jag är som dig och kör ungefär 95 % park och resten OP. Och precis som allt annat så ser människor olika ut och det gör ryggskydden också. Så åk och prova ett som passar dig och inget som folk bara säger är skönt. Billigare ryggskydd är inget jag skulle sattsa på, om det inte är det ända som sitter bra förstås. Och det är värt dom extra hundringarna för ett bättre skydd, det handlar ändå om att (kan bli) förlamad eller inte.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="mmarcus, post: 834905, member: 82708"] Var själv väldigt skeptisk mot ryggskydd i början, men när morsan väl övertalade mig och jag vande mig att "krasha" med ryggskydd eller åka med det i huvetaget, så skulle jag aldrig ge mig ut i backen utan ryggskydd nu. Jag är som dig och kör ungefär 95 % park och resten OP. Och precis som allt annat så ser människor olika ut och det gör ryggskydden också. Så åk och prova ett som passar dig och inget som folk bara säger är skönt. Billigare ryggskydd är inget jag skulle sattsa på, om det inte är det ända som sitter bra förstås. Och det är värt dom extra hundringarna för ett bättre skydd, det handlar ändå om att (kan bli) förlamad eller inte. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Ännu en tråd om Ryggskydd.
Tillbaka
Topp