Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Lavinsäkerhet
ännu en tråd om trancivers
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="RandoScando" data-source="post: 1014874" data-attributes="member: 80520"><p><a href="http://www.arelavincenter.se/index.php/nyheter/332-arva-axis" target="_blank">http://www.arelavincenter.se/index.php/nyheter/332-arva-axis</a></p><p></p><p>Plus andra recensioner på nätet verkar ge en samlar åsikt att det är en bra produkt. Har inte själv testat den, men en deltagare när jag gick lavinkurs hade den och han verkade mycket nöjd. Kan tilläggas så att det inte var en transciever han köpt själv.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="RandoScando, post: 1014874, member: 80520"] [URL]http://www.arelavincenter.se/index.php/nyheter/332-arva-axis[/URL] Plus andra recensioner på nätet verkar ge en samlar åsikt att det är en bra produkt. Har inte själv testat den, men en deltagare när jag gick lavinkurs hade den och han verkade mycket nöjd. Kan tilläggas så att det inte var en transciever han köpt själv. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Lavinsäkerhet
ännu en tråd om trancivers
Tillbaka
Topp