Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Ännu en val av bräda tråd
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Sandgren2" data-source="post: 490066" data-attributes="member: 52651"><p>Till POZ: Titta på brädor i närmsta snowboardaffär, berätta för dem vad du är ute efter och hör vad de har att erbjuda =) Men när jag ändå är här å skriver kan jag försöka hjälpa dig!</p><p></p><p>Satsa på en bräda som är över 155 eftersom du väger en del. Snowboarden känner inte av hur lång du är, bara hur mycket du väger! (Brädor knäcker du inte om du inte bor i parken året om, så det ska nog inte vara några problem) Vad som också är viktigt att fundera över är hur mycket pengar du vill lägga på en bräda? Själv är jag väldigt förtjust i Burtons Custombrädor, dom har funnits nästan lika länge som jag kunnat prata, väldigt allround och toksnygga! Priset ligger på runt 6000kr. Det finns så oerhört många brädor som du skulle vara toknöjd med! Ut på internet och läs om olika alternativ på tillverkarnas hemsidor och även på exempelvis www.blue-tomato.com, www.hot-zone.tv osv! Välj en bräda du fastnar för! Glöm inte att lägga pengar på ett par sköna bindningar och boots också, det är SÅ mycket viktigare än brädan!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Sandgren2, post: 490066, member: 52651"] Till POZ: Titta på brädor i närmsta snowboardaffär, berätta för dem vad du är ute efter och hör vad de har att erbjuda =) Men när jag ändå är här å skriver kan jag försöka hjälpa dig! Satsa på en bräda som är över 155 eftersom du väger en del. Snowboarden känner inte av hur lång du är, bara hur mycket du väger! (Brädor knäcker du inte om du inte bor i parken året om, så det ska nog inte vara några problem) Vad som också är viktigt att fundera över är hur mycket pengar du vill lägga på en bräda? Själv är jag väldigt förtjust i Burtons Custombrädor, dom har funnits nästan lika länge som jag kunnat prata, väldigt allround och toksnygga! Priset ligger på runt 6000kr. Det finns så oerhört många brädor som du skulle vara toknöjd med! Ut på internet och läs om olika alternativ på tillverkarnas hemsidor och även på exempelvis www.blue-tomato.com, www.hot-zone.tv osv! Välj en bräda du fastnar för! Glöm inte att lägga pengar på ett par sköna bindningar och boots också, det är SÅ mycket viktigare än brädan! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Ännu en val av bräda tråd
Tillbaka
Topp