Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Ännu en, vilka skidor ska jag ha?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="PLarsson" data-source="post: 581310" data-attributes="member: 57742"><p>Hej,visste om jag skulle lägga tråden här eller under jibb, men nu blev det så här. Hade då tänkt byta skida mot en mer allround. Åker ca. 20-30% park, 20% offpist/skog (så ofta som möjligt), 20% BC hopp och resterande "leker" jag omkring. Typ lite pist,puckel osv. Åker hårt och aggressivt.Åker 1-2 ggr i veckan minst.</p><p>Slaktar mina skidor gode hårt...så bra belag är en fördel. Gillar ganska korta, men sjukligt mjuka och lätta skidor.Anser mig själv som mer än medelgod åkare... </p><p>Längd: 175cm vikt: 85kg</p><p></p><p>Har tittat på dessa skidor:</p><p></p><p>Salomon lord 08/09 </p><p>Line Anhtem 09/10</p><p>Armada Fleet el rey 08/09</p><p>4FRNT MSP </p><p>¨</p><p>Dessa har jag läst mig till, har ingenaning hur styva dom är osv. Så kom gärna med andra förslag.</p><p></p><p>MVH: Peter</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="PLarsson, post: 581310, member: 57742"] Hej,visste om jag skulle lägga tråden här eller under jibb, men nu blev det så här. Hade då tänkt byta skida mot en mer allround. Åker ca. 20-30% park, 20% offpist/skog (så ofta som möjligt), 20% BC hopp och resterande "leker" jag omkring. Typ lite pist,puckel osv. Åker hårt och aggressivt.Åker 1-2 ggr i veckan minst. Slaktar mina skidor gode hårt...så bra belag är en fördel. Gillar ganska korta, men sjukligt mjuka och lätta skidor.Anser mig själv som mer än medelgod åkare... Längd: 175cm vikt: 85kg Har tittat på dessa skidor: Salomon lord 08/09 Line Anhtem 09/10 Armada Fleet el rey 08/09 4FRNT MSP ¨ Dessa har jag läst mig till, har ingenaning hur styva dom är osv. Så kom gärna med andra förslag. MVH: Peter [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Ännu en, vilka skidor ska jag ha?
Tillbaka
Topp