Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
ännu en "vilka skidor?" tråd
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="AFTERBANG" data-source="post: 458010" data-attributes="member: 62710"><p>tjaaaba! </p><p></p><p>sorry för ännu en sånhär men jag kan verkligen inte bestämma mig!</p><p>det är alltså dags att köpa ny skidor och jag har valt ut 2st olika skidor som jag låter som ett par riktigt bra skidor som skulle passa mig..men det är längden jag är mest fundersam om..men det här är dom skidorna jag kollat på</p><p></p><p>Armada T HALL 176cm(181?)</p><p>Salomon Suspect 181cm(176?)</p><p></p><p>men frågan är vilken tror du passar mig bäst?</p><p></p><p>Min vikt: 73 kg</p><p>Längd: 181cm</p><p></p><p>och jag åker ca 95 % Park</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="AFTERBANG, post: 458010, member: 62710"] tjaaaba! sorry för ännu en sånhär men jag kan verkligen inte bestämma mig! det är alltså dags att köpa ny skidor och jag har valt ut 2st olika skidor som jag låter som ett par riktigt bra skidor som skulle passa mig..men det är längden jag är mest fundersam om..men det här är dom skidorna jag kollat på Armada T HALL 176cm(181?) Salomon Suspect 181cm(176?) men frågan är vilken tror du passar mig bäst? Min vikt: 73 kg Längd: 181cm och jag åker ca 95 % Park [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
ännu en "vilka skidor?" tråd
Tillbaka
Topp