Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
(Ännu en) vilken skida tror ni passar mig?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="jofahelmet" data-source="post: 882957" data-attributes="member: 116329"><p>Tackar för all input jag fått.</p><p></p><p>@6blomman7: Angående Katana, och även övriga, så har jag ju inte testat den utan bara läst om den och det jag läst har känts bra, måhända att de kanske ger en känsla av att köra ett "ånglok" men all information mottages tacksamt.</p><p></p><p> [USER=102471]@Hasse_Lindborg[/USER]: Moment har jag kikat mycket på faktiskt, vet inte varför jag missade att skriva upp Moment i listan. Funkar Bibby bra i pisten? Den jag tittat mest på är Ruby.</p><p>Och vad är MUSTACHE teknik?</p><p></p><p> [USER=83225]@Pillard[/USER]: Tack så mycket, intressant det du har att säga om Gotama, lite svårt att få det intrycket när man läser beskrivningen (förra årets modell) av skidan:</p><p><em>Völkl´s kult skida Gotama har förbättrats på alla punkter: helt nya mått, lätt Rocker och tillhörande ny </em></p><p><em>böjflex/böjkurva ger en fantastiskt allround skida. Resultatet har redan prisats av duktiga åkare - alla </em></p><p><em>borde ha ett par (Jens Byggmark har redan sitt par...)</em></p><p>Du skriver att du provat andra allroundskidor än de jag listat, jag tar gärna emot information av detta om det är någon skida där du tror skulle kunna passa mig, jag är inte stenhård mot listan jag angett utan tagit upp de märken/modeller som exempel på vad jag tror skulle passa mig.</p><p>Att Nojlas och Hasse är förknippade med DPS respektive Moment har jag förstått efter att ha läst andra liknande trådar.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="jofahelmet, post: 882957, member: 116329"] Tackar för all input jag fått. @6blomman7: Angående Katana, och även övriga, så har jag ju inte testat den utan bara läst om den och det jag läst har känts bra, måhända att de kanske ger en känsla av att köra ett "ånglok" men all information mottages tacksamt. [USER=102471]@Hasse_Lindborg[/USER]: Moment har jag kikat mycket på faktiskt, vet inte varför jag missade att skriva upp Moment i listan. Funkar Bibby bra i pisten? Den jag tittat mest på är Ruby. Och vad är MUSTACHE teknik? [USER=83225]@Pillard[/USER]: Tack så mycket, intressant det du har att säga om Gotama, lite svårt att få det intrycket när man läser beskrivningen (förra årets modell) av skidan: [i]Völkl´s kult skida Gotama har förbättrats på alla punkter: helt nya mått, lätt Rocker och tillhörande ny böjflex/böjkurva ger en fantastiskt allround skida. Resultatet har redan prisats av duktiga åkare - alla borde ha ett par (Jens Byggmark har redan sitt par...)[/i] Du skriver att du provat andra allroundskidor än de jag listat, jag tar gärna emot information av detta om det är någon skida där du tror skulle kunna passa mig, jag är inte stenhård mot listan jag angett utan tagit upp de märken/modeller som exempel på vad jag tror skulle passa mig. Att Nojlas och Hasse är förknippade med DPS respektive Moment har jag förstått efter att ha läst andra liknande trådar. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
(Ännu en) vilken skida tror ni passar mig?
Tillbaka
Topp