Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
(Ännu en) vilken skida tror ni passar mig?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="jofahelmet" data-source="post: 882965" data-attributes="member: 116329"><p>Tackar för ännu ett bra informativt svar. Jo, man kan väl kalla mig mer klassiskt skolad eftersom jag lärde mig åka på det glada 80-talet och har även åkt i klubb även om jag inte tävlade speciellt mycket. Som jag inledde min första post så anser jag mig som en hygglig åkare och jag vet inte riktigt vad som räknas med "hårt" här i forumet, men jag ligger gärna och trycker på i ordentliga svängar och om jag jämför med de flesta andra man stöter på i en vanlig backe så ser jag nästan alla som bromsklossar som är i vägen, medans dom säkerligen tittar på mig som en idiot.</p><p>En Katana låter dessutom mycket bra enligt specen när det gäller 190cm varianten, 111mm midja och en radie på 27.60m</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="jofahelmet, post: 882965, member: 116329"] Tackar för ännu ett bra informativt svar. Jo, man kan väl kalla mig mer klassiskt skolad eftersom jag lärde mig åka på det glada 80-talet och har även åkt i klubb även om jag inte tävlade speciellt mycket. Som jag inledde min första post så anser jag mig som en hygglig åkare och jag vet inte riktigt vad som räknas med "hårt" här i forumet, men jag ligger gärna och trycker på i ordentliga svängar och om jag jämför med de flesta andra man stöter på i en vanlig backe så ser jag nästan alla som bromsklossar som är i vägen, medans dom säkerligen tittar på mig som en idiot. En Katana låter dessutom mycket bra enligt specen när det gäller 190cm varianten, 111mm midja och en radie på 27.60m [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
(Ännu en) vilken skida tror ni passar mig?
Tillbaka
Topp