Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
(Ännu en) vilken skida tror ni passar mig?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="jofahelmet" data-source="post: 883018" data-attributes="member: 116329"><p>Jo, det stämmer med 25m (tänkte väl att det inte kunde stämma med 83,30), fortsätter att läsa på lite om dom men det var synd att dom inte var lika snygga längre.</p><p>Har sett att de går att få tag på i norge, vet du om de går att få tag på i sverige?</p><p></p><p>Tack för detta, Line har jag ju redan varit inne och kollat på men snöade in på Prophet 115 som jag var lite tveksam till efter att jag hade testat Prophet 90, får helt enkelt kika vidare på Mothership.</p><p>Nu verkar det dock bli fler o fler skidor som ser intressanta ut, jag som hade tänkt att det kanske skulle sållas ut några och ha ett par tre st att välja på i slutänden.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="jofahelmet, post: 883018, member: 116329"] Jo, det stämmer med 25m (tänkte väl att det inte kunde stämma med 83,30), fortsätter att läsa på lite om dom men det var synd att dom inte var lika snygga längre. Har sett att de går att få tag på i norge, vet du om de går att få tag på i sverige? Tack för detta, Line har jag ju redan varit inne och kollat på men snöade in på Prophet 115 som jag var lite tveksam till efter att jag hade testat Prophet 90, får helt enkelt kika vidare på Mothership. Nu verkar det dock bli fler o fler skidor som ser intressanta ut, jag som hade tänkt att det kanske skulle sållas ut några och ha ett par tre st att välja på i slutänden. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
(Ännu en) vilken skida tror ni passar mig?
Tillbaka
Topp