Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
ännu en vilken snowboard ska jag ha?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="v-larsson" data-source="post: 409668" data-attributes="member: 52127"><p>Tja!</p><p></p><p>Jag åker skidor (twintips) men är efter en tur i sälen med min snowboardkompis lite sugen på kompletera min samling ed en snowboard då jag vill lära mej det också.</p><p>Den ska användas mer eller mindre bara i parken men den ska samtidigt vara lättåkt. men som sagt ska det vara en park bräda och kom inte och säg att jag ska börja lära mej åka vanligt först för det vet jag att det kommer bara man får lite tid på brädan så jag vill va fit för parken direkt. jag vill kunna ha bindningarna ganska wide och inte stå med 2 cm mellan fötterna. kanske är så på alla snowboards att man kan ha riktigt wide eller? när ni rekomednerar brädan vill jag även veta vilken längd jag bör ha jag är 172 cm och väger ca 70 kg. är det nån mer info ni behöver veta så skriv det så kompleterar jag. </p><p></p><p>ps. jag har sökt på forumet men inte riktigt hittat det jag sökte efter.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="v-larsson, post: 409668, member: 52127"] Tja! Jag åker skidor (twintips) men är efter en tur i sälen med min snowboardkompis lite sugen på kompletera min samling ed en snowboard då jag vill lära mej det också. Den ska användas mer eller mindre bara i parken men den ska samtidigt vara lättåkt. men som sagt ska det vara en park bräda och kom inte och säg att jag ska börja lära mej åka vanligt först för det vet jag att det kommer bara man får lite tid på brädan så jag vill va fit för parken direkt. jag vill kunna ha bindningarna ganska wide och inte stå med 2 cm mellan fötterna. kanske är så på alla snowboards att man kan ha riktigt wide eller? när ni rekomednerar brädan vill jag även veta vilken längd jag bör ha jag är 172 cm och väger ca 70 kg. är det nån mer info ni behöver veta så skriv det så kompleterar jag. ps. jag har sökt på forumet men inte riktigt hittat det jag sökte efter. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
ännu en vilken snowboard ska jag ha?
Tillbaka
Topp