Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Ännu en vilsen själ i freeride djungeln..
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="koppen89" data-source="post: 800314"><p>Nejdå, skämt åsido, rekommenderar väldigt starkt Rossignol S86.</p><p>Dom är helt underbara!</p><p>Man kan Carva med dom i backen som en riktig racerskida, dom funkar fint i off-pisten, och flyter fruktansvärt bra för en så pass smal skida, tack vare dom breda topparna. Fattas bara twintip.</p><p></p><p>Det är helt enkelt den perfekta all-mountain skidan enligt mig <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" /></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="koppen89, post: 800314"] Nejdå, skämt åsido, rekommenderar väldigt starkt Rossignol S86. Dom är helt underbara! Man kan Carva med dom i backen som en riktig racerskida, dom funkar fint i off-pisten, och flyter fruktansvärt bra för en så pass smal skida, tack vare dom breda topparna. Fattas bara twintip. Det är helt enkelt den perfekta all-mountain skidan enligt mig :) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Ännu en vilsen själ i freeride djungeln..
Tillbaka
Topp