Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Ännu en vilsen snowboard letare
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="GotlandInteIStAnton" data-source="post: 227649" data-attributes="member: 42498"><p>inte för att dissa Burton, men köp vad som helst utom en Burton så kan du spara ett par tusenlappar och få en helt sjukt skön bräda...</p><p></p><p>Efter ett antal säsonger i Österrike måste jag säga att tyska brädmärken är som mercedes, rad-air gör sjukt sköna och lätthanterliga brädor som låter dig utvecklas, annars gillar jag Nitro och Santa Cruz, F2 gör också finfinabrädor, lite mer med spjutspets dock...</p><p></p><p>Hoppas att inte alla burtonkåta folk på den här sidan ska racka allt dom kan på mina tips nu, Burton gör bra brädor, men för min smak kostar det mer än det smakar...</p><p></p><p>När du däremot kommer till bindningar kan du knappast hitta bättre än Burton, vad gäller boots gillar jag styva som fan och Salomon malamute funkar för mig, har också testat några Vans som var sköna som fan, sjukt snygga på köpet...</p><p></p><p>Mitt tips är att sticka till nån skidort i Alperna(om du har vägarna förbi), så fort de fattar att du är seriös om att köpa ett helt paket kommer de att låta dig testa typ allt de har...</p><p>Hoppas det var till nån hjälp...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="GotlandInteIStAnton, post: 227649, member: 42498"] inte för att dissa Burton, men köp vad som helst utom en Burton så kan du spara ett par tusenlappar och få en helt sjukt skön bräda... Efter ett antal säsonger i Österrike måste jag säga att tyska brädmärken är som mercedes, rad-air gör sjukt sköna och lätthanterliga brädor som låter dig utvecklas, annars gillar jag Nitro och Santa Cruz, F2 gör också finfinabrädor, lite mer med spjutspets dock... Hoppas att inte alla burtonkåta folk på den här sidan ska racka allt dom kan på mina tips nu, Burton gör bra brädor, men för min smak kostar det mer än det smakar... När du däremot kommer till bindningar kan du knappast hitta bättre än Burton, vad gäller boots gillar jag styva som fan och Salomon malamute funkar för mig, har också testat några Vans som var sköna som fan, sjukt snygga på köpet... Mitt tips är att sticka till nån skidort i Alperna(om du har vägarna förbi), så fort de fattar att du är seriös om att köpa ett helt paket kommer de att låta dig testa typ allt de har... Hoppas det var till nån hjälp... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Ännu en vilsen snowboard letare
Tillbaka
Topp