Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Anon Figment <-> Giro G10 mx
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="BigAir" data-source="post: 123542"><p>Jaha jaha, så Anon passar alltså svindåligt till Giro hjälmarna. Jag frågade inte om det är snyggt. Menade om formen på om brillorna passar till giro hjälmar. Alltså så det inte blir allt för mycket glapp och så.</p><p></p><p>Och hur vet ni att det är fult, har ni sett ett par scackrutiga anon figment till en mattvit giro g10 mx?</p><p></p><p>Hade det funnits schackrutiga soldier hade jag tagit det!</p><p></p><p>Sebbe, Pontus och n1 menar ni kanske att ni tycker brillorna är fula. Eller tycker ni dom är snygga utan hjälm?</p><p></p><p>Om ni tycker dom är fula utan hjälm också så fattar jag att ni inte tycker dom passar till hjälm..</p><p></p><p>Då får det vell bli ett Par Oakley Wisdom istället dåPUNKTPUNKTPUNKTPUNKT</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="BigAir, post: 123542"] Jaha jaha, så Anon passar alltså svindåligt till Giro hjälmarna. Jag frågade inte om det är snyggt. Menade om formen på om brillorna passar till giro hjälmar. Alltså så det inte blir allt för mycket glapp och så. Och hur vet ni att det är fult, har ni sett ett par scackrutiga anon figment till en mattvit giro g10 mx? Hade det funnits schackrutiga soldier hade jag tagit det! Sebbe, Pontus och n1 menar ni kanske att ni tycker brillorna är fula. Eller tycker ni dom är snygga utan hjälm? Om ni tycker dom är fula utan hjälm också så fattar jag att ni inte tycker dom passar till hjälm.. Då får det vell bli ett Par Oakley Wisdom istället dåPUNKTPUNKTPUNKTPUNKT [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Anon Figment <-> Giro G10 mx
Tillbaka
Topp