Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Anon Realm Painted Transpared/Red Solex
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="snowcop" data-source="post: 864719" data-attributes="member: 122047"><p>Rätt gammal tråd.. men ändå.</p><p></p><p>Jag har ett par sådana, eller rättare sagt Black Emblem/Red Solex. Jag har använt dessa ett 10-tal gånger i vinter i de flesta förhållanden.</p><p>Så länge det är dagsljus tycker jag att dom är riktigt bra, vid molnigt och vid snöfall så träder konturer fram på ett helt okej sätt för att vara "spegelglas". </p><p>De är dock lite mörka när det börjar skymma på eftermiddagen. Har du tänkt använda dessa för kvällsåkning kan du vara i behov av en extra lins.</p><p></p><p>Däremot ska man ha i bakhuvudet att man betalar (vad jag anser) väldigt mycket extra pengar för "märket". </p><p>Haft Scott brillor i vad jag upplever motsvarande kvalité, som inte ens kostat hälften av vad dessa gör.</p><p></p><p>Slutsats, bra goggles - men högt prissatta. Jag gillar dom skarpt.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="snowcop, post: 864719, member: 122047"] Rätt gammal tråd.. men ändå. Jag har ett par sådana, eller rättare sagt Black Emblem/Red Solex. Jag har använt dessa ett 10-tal gånger i vinter i de flesta förhållanden. Så länge det är dagsljus tycker jag att dom är riktigt bra, vid molnigt och vid snöfall så träder konturer fram på ett helt okej sätt för att vara "spegelglas". De är dock lite mörka när det börjar skymma på eftermiddagen. Har du tänkt använda dessa för kvällsåkning kan du vara i behov av en extra lins. Däremot ska man ha i bakhuvudet att man betalar (vad jag anser) väldigt mycket extra pengar för "märket". Haft Scott brillor i vad jag upplever motsvarande kvalité, som inte ens kostat hälften av vad dessa gör. Slutsats, bra goggles - men högt prissatta. Jag gillar dom skarpt. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Anon Realm Painted Transpared/Red Solex
Tillbaka
Topp