Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Anställ folk på SVT!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="fafner" data-source="post: 44740" data-attributes="member: 14611"><p>Men tänk vilken folkstorm det skulle bli om man såg på NHL finalen och en kommentar säger "Ja han tog och tryckte klubban i ryygen på honom" nu blev det viist en sån där när pucken glider över den röda linjen grej, och nu slog han honom med klubban...</p><p></p><p>Innom ett område så har man termer som underlättar för kommunikationen, tex tripping, slashing, red line offside osv...</p><p></p><p>Nej nog kan man begära att de skall kunna sina saker, ni kommer väll ihåg Puckelpisten i OS sist "han försöker en sidovolt", när stackaren fick felskär inför sista hoppet och höll på att kracha, Jesper Rönnbäck satt och suckade i soffan bredvid...</p><p></p><p>Sen hur de som är duktiga hinner se vad fan de gör är för mig helt ofattbart, en bio 1260 mutegrab, men va fan jag ser ju inte ens hur många varv han snurrar;-)</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="fafner, post: 44740, member: 14611"] Men tänk vilken folkstorm det skulle bli om man såg på NHL finalen och en kommentar säger "Ja han tog och tryckte klubban i ryygen på honom" nu blev det viist en sån där när pucken glider över den röda linjen grej, och nu slog han honom med klubban... Innom ett område så har man termer som underlättar för kommunikationen, tex tripping, slashing, red line offside osv... Nej nog kan man begära att de skall kunna sina saker, ni kommer väll ihåg Puckelpisten i OS sist "han försöker en sidovolt", när stackaren fick felskär inför sista hoppet och höll på att kracha, Jesper Rönnbäck satt och suckade i soffan bredvid... Sen hur de som är duktiga hinner se vad fan de gör är för mig helt ofattbart, en bio 1260 mutegrab, men va fan jag ser ju inte ens hur många varv han snurrar;-) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Anställ folk på SVT!
Tillbaka
Topp