Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Anställ folk på SVT!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="samuel" data-source="post: 44755" data-attributes="member: 10009"><p>Ååh va ni är löjliga! Jag menar.. Hela världen! Vad är det att haka upp sig på egentligen? Kan man inte istället bara vara glad att SVT (!) sänder den här typen av tävling? Det trodde då inte jag att de skulle göra.. Om de då råkar säga "no air" istället för "zero spin" (eller om det var tvärtom).. Hela världen! Som sagt.. De kunde lika gärna ha tagit dit.. vad heter hon.. Grynet! för att kommentera.. "Wow, han gjorde värsta volten! typ.." eller nåt.. Mig kvittar det! Och de som klagar på Pontus.. Gör inte det! Killen är ju faktiskt snowboardkommentator, och är väldigt duktig på det! Och jag tycker att han klarade sig riktigt bra, även vad gäller skidåkarna. Hur många är så pass säkra på alla trick, så att de skulle kunna göra det bättre? Jag undrar jag..</p><p></p><p>Och sen så.. Är det inte alltid så då? När man ska kommentera "nya" sporter i TV-rutan.. Titta på en riktigt gammal fotbollsmatch tillexempel.. Från då de började sända fotboll.. Är det någon som inte tycker att kommentatorerna är fåniga?</p><p></p><p>Nej.. Skärp er nu.. Det var väl kul att SVT sände tävlingen, som sagt (trots att programmet i sig inte var så bra).. Personligen hade jag lika gärna kunnat vara utan kommentatorer. Jag kan inte namnen på ens hälften av tricken, men vad gör det? Eller varför inte köra med kommentatorerna som var på plats? Jag tyckte de gjorde ett bra jobb. Killen som sprang omkring uppe på cornern var ju helskön! Men men.. Nu blev det som det blev, och jag tycker vi ska vara glada att det överhuvudtaget blev!</p><p></p><p>/Samuel</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="samuel, post: 44755, member: 10009"] Ååh va ni är löjliga! Jag menar.. Hela världen! Vad är det att haka upp sig på egentligen? Kan man inte istället bara vara glad att SVT (!) sänder den här typen av tävling? Det trodde då inte jag att de skulle göra.. Om de då råkar säga "no air" istället för "zero spin" (eller om det var tvärtom).. Hela världen! Som sagt.. De kunde lika gärna ha tagit dit.. vad heter hon.. Grynet! för att kommentera.. "Wow, han gjorde värsta volten! typ.." eller nåt.. Mig kvittar det! Och de som klagar på Pontus.. Gör inte det! Killen är ju faktiskt snowboardkommentator, och är väldigt duktig på det! Och jag tycker att han klarade sig riktigt bra, även vad gäller skidåkarna. Hur många är så pass säkra på alla trick, så att de skulle kunna göra det bättre? Jag undrar jag.. Och sen så.. Är det inte alltid så då? När man ska kommentera "nya" sporter i TV-rutan.. Titta på en riktigt gammal fotbollsmatch tillexempel.. Från då de började sända fotboll.. Är det någon som inte tycker att kommentatorerna är fåniga? Nej.. Skärp er nu.. Det var väl kul att SVT sände tävlingen, som sagt (trots att programmet i sig inte var så bra).. Personligen hade jag lika gärna kunnat vara utan kommentatorer. Jag kan inte namnen på ens hälften av tricken, men vad gör det? Eller varför inte köra med kommentatorerna som var på plats? Jag tyckte de gjorde ett bra jobb. Killen som sprang omkring uppe på cornern var ju helskön! Men men.. Nu blev det som det blev, och jag tycker vi ska vara glada att det överhuvudtaget blev! /Samuel [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Anställ folk på SVT!
Tillbaka
Topp