Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Mode
Antal lager kläder?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="jung" data-source="post: 1246990" data-attributes="member: 41231"><p>Jag kör mellan tjockt Marionunderställ. Åker jag pist kör jag ofta med ryggskydd som mellan lager, har jag rygga å kör offpist/hikar har jag en gåsdunjacka istället med mig om jag fryser. Under minus 15 kör jag ett par tjockare marinolångkallingar över de andra. Är jag i Åre har allt på mig samtidigt.</p><p></p><p> Kan inte tipsa nog att kör marinoull och dun, då fryser du typ aldrig. Syntetiska underställ och mellan lager blir blöta och kalla, samt att de luktar fort illa. Vem vill lukta gympamatta på afterskin?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="jung, post: 1246990, member: 41231"] Jag kör mellan tjockt Marionunderställ. Åker jag pist kör jag ofta med ryggskydd som mellan lager, har jag rygga å kör offpist/hikar har jag en gåsdunjacka istället med mig om jag fryser. Under minus 15 kör jag ett par tjockare marinolångkallingar över de andra. Är jag i Åre har allt på mig samtidigt. Kan inte tipsa nog att kör marinoull och dun, då fryser du typ aldrig. Syntetiska underställ och mellan lager blir blöta och kalla, samt att de luktar fort illa. Vem vill lukta gympamatta på afterskin? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Mode
Antal lager kläder?
Tillbaka
Topp