Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Antal svenska säsongare?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Ttio" data-source="post: 919104" data-attributes="member: 114259"><p>Haha vadå bittra! Kommer snön försent? Ni är ju precis lika lata i era bittra jävla svenska svar. Kan ni berätta varför det här triggar er så mycket? Ni utgår från att hans arbete heter "låt några andra ta reda på hur många säsongare det finns i x". </p><p></p><p>De vill skriva ett arbete om ett av sina intressen, de är antagligen både skidtokar (som ni själva) och för unga för att göra en säsong. Var hade ni tänkt er att man skaffar information till ställd fråga om inte här? Gå till biblioteket och läsa förarbeten till nån lag helst i bläck från 1850? </p><p></p><p>Det är inte en "jag har blåa ögon välj en skida åt mig", och han frågar snällt och är inte ute efter (som ni verkar tro) era pensionspengar. Men kändes det bra att sätta dit honom innan du gick iväg till jobbet Onlytelemark?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Ttio, post: 919104, member: 114259"] Haha vadå bittra! Kommer snön försent? Ni är ju precis lika lata i era bittra jävla svenska svar. Kan ni berätta varför det här triggar er så mycket? Ni utgår från att hans arbete heter "låt några andra ta reda på hur många säsongare det finns i x". De vill skriva ett arbete om ett av sina intressen, de är antagligen både skidtokar (som ni själva) och för unga för att göra en säsong. Var hade ni tänkt er att man skaffar information till ställd fråga om inte här? Gå till biblioteket och läsa förarbeten till nån lag helst i bläck från 1850? Det är inte en "jag har blåa ögon välj en skida åt mig", och han frågar snällt och är inte ute efter (som ni verkar tro) era pensionspengar. Men kändes det bra att sätta dit honom innan du gick iväg till jobbet Onlytelemark? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Antal svenska säsongare?
Tillbaka
Topp