Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Antal svenska säsongare?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Tompan14" data-source="post: 920123" data-attributes="member: 74439"><p>För det första så tycker inte jag att det är i enlighet med reglerna här att posta en "gör mitt skolarbete åt mig så jag slipper" tråd. För det andra så är det heller inte riktigt okej sett från lärarens perspektiv, det är knappast såhär läraren vill att informationssökning och eget arbete ska gå till. För det tredje, även om några personer här hade svarat, hur skulle man kunna använda siffrorna i ett arbete? Hur källhänvisar man till en forumtråd? Hur källgranskar man vad användare <em>FättKåålJibberBoi93</em> påstår?</p><p>Det är mils skillnad på att starta en tråd och säga "Kan ni ge mig svaret på min skoluppgift?" mot att starta en tråd och säga "Kan ni hjälpa mig med <em>var</em> jag kan hitta svaret till min skoluppgift?"</p><p>Det kommer att gå utför snabbt om inte generation gratis lär sig att vara mer källkritisk på internet...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Tompan14, post: 920123, member: 74439"] För det första så tycker inte jag att det är i enlighet med reglerna här att posta en "gör mitt skolarbete åt mig så jag slipper" tråd. För det andra så är det heller inte riktigt okej sett från lärarens perspektiv, det är knappast såhär läraren vill att informationssökning och eget arbete ska gå till. För det tredje, även om några personer här hade svarat, hur skulle man kunna använda siffrorna i ett arbete? Hur källhänvisar man till en forumtråd? Hur källgranskar man vad användare [i]FättKåålJibberBoi93[/i] påstår? Det är mils skillnad på att starta en tråd och säga "Kan ni ge mig svaret på min skoluppgift?" mot att starta en tråd och säga "Kan ni hjälpa mig med [i]var[/i] jag kan hitta svaret till min skoluppgift?" Det kommer att gå utför snabbt om inte generation gratis lär sig att vara mer källkritisk på internet... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Antal svenska säsongare?
Tillbaka
Topp