Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Antal svenska säsongare?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="havreboll" data-source="post: 920132" data-attributes="member: 60010"><p>Ni har helt rätt i att det här troligen rör sig om en lat ungdom som inte ens har bemödat sig med att stava orternas namn rätt. Sen är det klart att det är väldigt svårt att hänvisa till ett forums svar, även om det säkert går om man verkligen anstränger sig och inte har det som huvudkälla osv osv. Det enda jag menar är att det har varit ganska mycket hatande senaste tiden från många inklusive mig vissa gånger.</p><p></p><p>I detta fall kan det ju vara så att killen kanske har hittat en källa som säger 1500 säsongare men han inte litar på den siffran från den källan. Alltså kross kollar han sin källa genom att fråga på Freeride.se, en sida som han inte kan använda som en ren källa, men med största sannolikhet kan använda för att bevisa sin tidigare källas validitet.</p><p></p><p>Personligen har jag en liten tanke om hur man skulle kunna hantera dumma trådar utan att skriva att trådskaparen ska gå och dö (inget som hänt i denna tråd men i många andra). </p><p></p><p>Vi har ju en rapportera knapp för kränkande inlägg osv, kan vi inte ha en "dubbeltrådonödigtråddumtrådallmäntjäklaskittrådsombordetasbort" knapp. Sen kan en admin i lugn och ro kolla igenom de trådar med mest anmälningar och rensa ut de som är onödiga (Detta görs säkert redan i viss utsträckning men varför inte göra det enklare för våra moderatorer?). Går snabbare än att kommentera och är enklare också. Skapar nog en bättre stämning på forumet än att ha 10000+ trådar med 3 arga inlägg och inget mer. Dessutom vill man ofta spy av sig och det får man göra utan att det syns genom att i protest mot trådens onödiga innehåll trycka på den knappen.</p><p></p><p>Dum idé?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="havreboll, post: 920132, member: 60010"] Ni har helt rätt i att det här troligen rör sig om en lat ungdom som inte ens har bemödat sig med att stava orternas namn rätt. Sen är det klart att det är väldigt svårt att hänvisa till ett forums svar, även om det säkert går om man verkligen anstränger sig och inte har det som huvudkälla osv osv. Det enda jag menar är att det har varit ganska mycket hatande senaste tiden från många inklusive mig vissa gånger. I detta fall kan det ju vara så att killen kanske har hittat en källa som säger 1500 säsongare men han inte litar på den siffran från den källan. Alltså kross kollar han sin källa genom att fråga på Freeride.se, en sida som han inte kan använda som en ren källa, men med största sannolikhet kan använda för att bevisa sin tidigare källas validitet. Personligen har jag en liten tanke om hur man skulle kunna hantera dumma trådar utan att skriva att trådskaparen ska gå och dö (inget som hänt i denna tråd men i många andra). Vi har ju en rapportera knapp för kränkande inlägg osv, kan vi inte ha en "dubbeltrådonödigtråddumtrådallmäntjäklaskittrådsombordetasbort" knapp. Sen kan en admin i lugn och ro kolla igenom de trådar med mest anmälningar och rensa ut de som är onödiga (Detta görs säkert redan i viss utsträckning men varför inte göra det enklare för våra moderatorer?). Går snabbare än att kommentera och är enklare också. Skapar nog en bättre stämning på forumet än att ha 10000+ trådar med 3 arga inlägg och inget mer. Dessutom vill man ofta spy av sig och det får man göra utan att det syns genom att i protest mot trådens onödiga innehåll trycka på den knappen. Dum idé? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Antal svenska säsongare?
Tillbaka
Topp