Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Äntligen - Åka Skidor nr 6, eller?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="freeride_nu" data-source="post: 965" data-attributes="member: 10565"><p>Jag blev glad när jag såg att det fanns en artikel om sveriges bästa friåkare. Men när jag läste artikeln visade det sig att den var pinsamt tunn och egentligen inte kom med något nytt. </p><p>Min teori om Åka Skidors tillkortakommanden är att tidningens målgrupp är på tok för stor. De verkar vilja tilgodose behoven hos alla kategorier av svenskspråkiga skid och brädåkare, något som naturligtvis är en omöjlighet. Som det ser ut nu bråkar alla om sinn beskärda del av kakan, från barnfamiljen på väg till Funäsdalen till skidalpinisten på elitnivå, men även jibbarkidsen, portåkarna, skibumsen och alla där emellan. Min uppmaning till Åka Skidor är altså att skaffa sig en smalare målgrupp som de kan skämma bort ordentligt, istället för som nu hålla alla på svältkost.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="freeride_nu, post: 965, member: 10565"] Jag blev glad när jag såg att det fanns en artikel om sveriges bästa friåkare. Men när jag läste artikeln visade det sig att den var pinsamt tunn och egentligen inte kom med något nytt. Min teori om Åka Skidors tillkortakommanden är att tidningens målgrupp är på tok för stor. De verkar vilja tilgodose behoven hos alla kategorier av svenskspråkiga skid och brädåkare, något som naturligtvis är en omöjlighet. Som det ser ut nu bråkar alla om sinn beskärda del av kakan, från barnfamiljen på väg till Funäsdalen till skidalpinisten på elitnivå, men även jibbarkidsen, portåkarna, skibumsen och alla där emellan. Min uppmaning till Åka Skidor är altså att skaffa sig en smalare målgrupp som de kan skämma bort ordentligt, istället för som nu hålla alla på svältkost. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Äntligen - Åka Skidor nr 6, eller?
Tillbaka
Topp