Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Äntligen händer det nått i Kittelfjäll
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Kaskar" data-source="post: 867487" data-attributes="member: 66286"><p>Jag kan ju förstå hur man kan komma på idén att ha ett kasino på toppen av Kittelfjäll med vildmarkstema. Men jag förstår lika bra varför man skulle släppa idén på en gång eftersom det inte känns särskilt smart. Vad gör Kittelfjäll unikt? Kittelfjäll ligger ju långt bort i ingenstans och ändå orkar en massa människor åka dit och klämma lagg. Vad vill de då göra? Få dit folk som inte åker utförs och istället sitta i nåt jävla furupalats och spela bort socialbidraget?!? Ja, det ska vi tjata på kommunen i 16 år att de ska betala...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Kaskar, post: 867487, member: 66286"] Jag kan ju förstå hur man kan komma på idén att ha ett kasino på toppen av Kittelfjäll med vildmarkstema. Men jag förstår lika bra varför man skulle släppa idén på en gång eftersom det inte känns särskilt smart. Vad gör Kittelfjäll unikt? Kittelfjäll ligger ju långt bort i ingenstans och ändå orkar en massa människor åka dit och klämma lagg. Vad vill de då göra? Få dit folk som inte åker utförs och istället sitta i nåt jävla furupalats och spela bort socialbidraget?!? Ja, det ska vi tjata på kommunen i 16 år att de ska betala... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Äntligen händer det nått i Kittelfjäll
Tillbaka
Topp