Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Anton v11/12?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="kanske" data-source="post: 351918" data-attributes="member: 65989"><p>Börjar bli dags att knåpa ihop resan till St:Anton och jag har tagit på mig det administrativa, men behöver lite hjälp.</p><p></p><p>- För det första, hur är stället under de veckorna, sett till åkning? Inte massa sorbet långt upp på krönen hoppas jag.</p><p></p><p>- Hur ställer man sig till pistning av backarna? Har ej varit i Österrike men erfarenheter från Fankrike (Serre och Valdi) är inte de bästa om man är ute efter att glida lite manchester.</p><p></p><p>- Sen vill man ju ha en dubbel upplevelse under sin resa också. Vad kostar drickat; sprit, öl? i affärer och ute.</p><p></p><p>Vore mycket angenämt om någon reko med viss erfarenhet av Anton hade info att dela med sig av! :D</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="kanske, post: 351918, member: 65989"] Börjar bli dags att knåpa ihop resan till St:Anton och jag har tagit på mig det administrativa, men behöver lite hjälp. - För det första, hur är stället under de veckorna, sett till åkning? Inte massa sorbet långt upp på krönen hoppas jag. - Hur ställer man sig till pistning av backarna? Har ej varit i Österrike men erfarenheter från Fankrike (Serre och Valdi) är inte de bästa om man är ute efter att glida lite manchester. - Sen vill man ju ha en dubbel upplevelse under sin resa också. Vad kostar drickat; sprit, öl? i affärer och ute. Vore mycket angenämt om någon reko med viss erfarenhet av Anton hade info att dela med sig av! :D [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Anton v11/12?
Tillbaka
Topp