Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Anton v11/12?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="BUMMARTIDNINGEN" data-source="post: 351919" data-attributes="member: 74756"><p>hur det ser ut vecka 11/12 med snö kan man ju inte lova något. men st anton är ett av de snösäkraste ställene i alperna,, så förmodligen kommer där att vara gott om snö!!</p><p></p><p>är du uppe med första liften klockan 08.30 vecka 11 o 12 så kommer du ha manchester åkning i typ 1-2 timmar.. där e inte så mycket turister då och det blir inte lika uppåkt som t.ex vecka 5-9. </p><p></p><p>Nu till det som vi e bäst på!! att supa!! på funky chicken kostade en öl förra säsongen 4.3 euro. då får du en gösser 0.5L på fat! ska du ta en jäger shot så kostade den 2.5 euro (tror jag) och då får du 2 eller 3 cl.. lika så gäller stroh 80!! om du ska ´beställa öl på krazy kangerooh så ska du beställa en 2 liters kanna. den kostar 14.5 euro de flesta dagarna men 12 euro på typ söndagar och tisdagar nere i källaren!!</p><p>I affärerna så kommer jag inte ihåg riktigt vad ölen kostar. men jag vet att den var billigare på mpreis än spar.. tror ett 6-pack 0.5L zipfer (som jag kan rekommendera) kostade typ 5 euro. (kommer inte ihåg det så väl, men om nån annan vet så får de gärna rätta mig).</p><p></p><p>Ha det så bra så ses vi vecka 11"!!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="BUMMARTIDNINGEN, post: 351919, member: 74756"] hur det ser ut vecka 11/12 med snö kan man ju inte lova något. men st anton är ett av de snösäkraste ställene i alperna,, så förmodligen kommer där att vara gott om snö!! är du uppe med första liften klockan 08.30 vecka 11 o 12 så kommer du ha manchester åkning i typ 1-2 timmar.. där e inte så mycket turister då och det blir inte lika uppåkt som t.ex vecka 5-9. Nu till det som vi e bäst på!! att supa!! på funky chicken kostade en öl förra säsongen 4.3 euro. då får du en gösser 0.5L på fat! ska du ta en jäger shot så kostade den 2.5 euro (tror jag) och då får du 2 eller 3 cl.. lika så gäller stroh 80!! om du ska ´beställa öl på krazy kangerooh så ska du beställa en 2 liters kanna. den kostar 14.5 euro de flesta dagarna men 12 euro på typ söndagar och tisdagar nere i källaren!! I affärerna så kommer jag inte ihåg riktigt vad ölen kostar. men jag vet att den var billigare på mpreis än spar.. tror ett 6-pack 0.5L zipfer (som jag kan rekommendera) kostade typ 5 euro. (kommer inte ihåg det så väl, men om nån annan vet så får de gärna rätta mig). Ha det så bra så ses vi vecka 11"!! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Anton v11/12?
Tillbaka
Topp