Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Pistskidor
Antonskis
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="jeffa" data-source="post: 832654" data-attributes="member: 47005"><p>Om man kollar på filmen där dom "flärpar" ner skidan mot snön för att visa hur stum den är gentemot den vanliga skidan som studsar så ser man ju stor skillnad på underlaget. Tror inte den "vanliga" skidan hade studsat något om man släppt den mot platt mark.</p><p></p><p>Verkar som en helt sjuk konstruktion/idé och filmerna känns som värsta tv-shop reklamen. Jag förstår faktiskt inte riktigt poängen med denna "revolutonerande" uppfinning. </p><p></p><p>Men jag måste också säga att jag tycker det är sjukt kul med nya idéer hur galna dem än må vara. Skänt med människor som tror på sin grej och tar fram något nytt. Dessutom ska man ju inte såga något som man inte har testat.</p><p></p><p>Fler reflektioner???</p><p></p><p>(kul att du hittade länken gzon68)</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="jeffa, post: 832654, member: 47005"] Om man kollar på filmen där dom "flärpar" ner skidan mot snön för att visa hur stum den är gentemot den vanliga skidan som studsar så ser man ju stor skillnad på underlaget. Tror inte den "vanliga" skidan hade studsat något om man släppt den mot platt mark. Verkar som en helt sjuk konstruktion/idé och filmerna känns som värsta tv-shop reklamen. Jag förstår faktiskt inte riktigt poängen med denna "revolutonerande" uppfinning. Men jag måste också säga att jag tycker det är sjukt kul med nya idéer hur galna dem än må vara. Skänt med människor som tror på sin grej och tar fram något nytt. Dessutom ska man ju inte såga något som man inte har testat. Fler reflektioner??? (kul att du hittade länken gzon68) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Pistskidor
Antonskis
Tillbaka
Topp