Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
använder du hjälm?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Peterdenstore" data-source="post: 32741" data-attributes="member: 14845"><p>Undrar en sak över detta inlägg:</p><p></p><p>Varför ställer man en sån här fråga? Vad är det för svar du är ute efter? Åker du utan/med hjälm och kommer du att åka mer/mindre med hjälm bara för att andra gör det eller gör det inte?</p><p></p><p>Min uppfattning är att definitivt färre människor skulle åka UTAN hjälm om det inte hade blivit en liten trend för några år sen.</p><p>Det är dock en positiv trend tycker jag. Kan jämföras lite med alla som åkte med pannband på 80- talet för att mössa var töntigt!</p><p>Vem fan åker med pannband idag? Skulle ju frysa ihjäl för fan!</p><p></p><p>Själv åker jag med hjälm när jag känner för det och inte för att andra gör det. Coolt o sätta klistermärken på!</p><p></p><p>Word up för vurpollon på skallen!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Peterdenstore, post: 32741, member: 14845"] Undrar en sak över detta inlägg: Varför ställer man en sån här fråga? Vad är det för svar du är ute efter? Åker du utan/med hjälm och kommer du att åka mer/mindre med hjälm bara för att andra gör det eller gör det inte? Min uppfattning är att definitivt färre människor skulle åka UTAN hjälm om det inte hade blivit en liten trend för några år sen. Det är dock en positiv trend tycker jag. Kan jämföras lite med alla som åkte med pannband på 80- talet för att mössa var töntigt! Vem fan åker med pannband idag? Skulle ju frysa ihjäl för fan! Själv åker jag med hjälm när jag känner för det och inte för att andra gör det. Coolt o sätta klistermärken på! Word up för vurpollon på skallen! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
använder du hjälm?
Tillbaka
Topp