Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
använder ni stavarnas remmar?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="BigAir" data-source="post: 273441"><p>Det bryts fan ingeting, dricker man mjölk är det inga problem.</p><p>Jag har alltid mina stavar korrekt och har alldrig haft problem med vrickningar osv..</p><p></p><p>Endel töntiga puckelåkare vågar däremot inte sätta in händerna eftersom dom är rädda att skada tumlederna osv. Äh, klenisar drick mjölk!</p><p></p><p>Exakt, som Bjurlid sa. Du trär in handen underifrån och sedan drar du ner med remmarna mellan tummen och pekfingret mot handtaget. Korrekt!</p><p>Dock gör många fel och trär in handen från övansidan och greppar staven direkt. FEL! FARLIGT! ÄCKLIGT! TÖNTIGT!</p><p></p><p></p><p>GALET! Jag har 110, och jag är bra mycket kortare än dig. Men kollar man t,ex Westers stavar ser dom ju sjukt korta ut. Under US-open var det många som körde utan stavar lite då och då.. Ska nog kapa ner mina till 90cm ungefär!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="BigAir, post: 273441"] Det bryts fan ingeting, dricker man mjölk är det inga problem. Jag har alltid mina stavar korrekt och har alldrig haft problem med vrickningar osv.. Endel töntiga puckelåkare vågar däremot inte sätta in händerna eftersom dom är rädda att skada tumlederna osv. Äh, klenisar drick mjölk! Exakt, som Bjurlid sa. Du trär in handen underifrån och sedan drar du ner med remmarna mellan tummen och pekfingret mot handtaget. Korrekt! Dock gör många fel och trär in handen från övansidan och greppar staven direkt. FEL! FARLIGT! ÄCKLIGT! TÖNTIGT! GALET! Jag har 110, och jag är bra mycket kortare än dig. Men kollar man t,ex Westers stavar ser dom ju sjukt korta ut. Under US-open var det många som körde utan stavar lite då och då.. Ska nog kapa ner mina till 90cm ungefär! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
använder ni stavarnas remmar?
Tillbaka
Topp