Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Anwärter i österrike
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="henkaa" data-source="post: 553162" data-attributes="member: 67522"><p>Tja, Jag ska göra en säsong i österrike, har inte riktigt bestämmt mig vart men det lutar åt st anton. Tanken är den att jag ska jobba som skidlärare. Jag ringde Skichule arlberg och dom hänvisade mig till den här sidan <a href="http://www.snowsporttirol.at/index.html/hm/328020/um/328060" target="_blank">http://www.snowsporttirol.at/index.html/hm/328020/um/328060</a></p><p></p><p>problemet är det att jag tycker det låter lite väl dyrt, finns det inga andra sätt du kan få din anwärter utbildning på för ett billigare pris ?</p><p></p><p>bring some erfarenhet nu fö fään! :D så jag slipper känna mig så vilsen!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="henkaa, post: 553162, member: 67522"] Tja, Jag ska göra en säsong i österrike, har inte riktigt bestämmt mig vart men det lutar åt st anton. Tanken är den att jag ska jobba som skidlärare. Jag ringde Skichule arlberg och dom hänvisade mig till den här sidan [URL]http://www.snowsporttirol.at/index.html/hm/328020/um/328060[/URL] problemet är det att jag tycker det låter lite väl dyrt, finns det inga andra sätt du kan få din anwärter utbildning på för ett billigare pris ? bring some erfarenhet nu fö fään! :D så jag slipper känna mig så vilsen! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Anwärter i österrike
Tillbaka
Topp