Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Aostadalen - Italien
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="masken" data-source="post: 28799" data-attributes="member: 29943"><p>det är nog den bästa åkningen i europa. stort system (monterosa), lite folk och sjukt bra offpist i alagna. själva monterosa ski är ett system utöver det vanliga. splitternya stolsliftar varvas med kabiner från kriget och kolliftar som är lika gamla. jag lovar att du inte blir besviken på någonting uppe i systemet men om du ska festa så är väl knappast monterosa att rekomendera... </p><p></p><p>mina bästa skidminnen är samtliga från monterosa där jag spenderade en veckas semester i champoluc. om du ska åka någonstans för skidåkningens skull så är det monterosa! det är super!</p><p></p><p>jag har inte varit i någon annan del av aosta men vad jag har förstått så har monterosa den bästa åkningen i aosta...</p><p></p><p>lycka till!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="masken, post: 28799, member: 29943"] det är nog den bästa åkningen i europa. stort system (monterosa), lite folk och sjukt bra offpist i alagna. själva monterosa ski är ett system utöver det vanliga. splitternya stolsliftar varvas med kabiner från kriget och kolliftar som är lika gamla. jag lovar att du inte blir besviken på någonting uppe i systemet men om du ska festa så är väl knappast monterosa att rekomendera... mina bästa skidminnen är samtliga från monterosa där jag spenderade en veckas semester i champoluc. om du ska åka någonstans för skidåkningens skull så är det monterosa! det är super! jag har inte varit i någon annan del av aosta men vad jag har förstått så har monterosa den bästa åkningen i aosta... lycka till! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Aostadalen - Italien
Tillbaka
Topp