Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Film/Foto
Filmkunskap
apocalypse snow!!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="lille_borch" data-source="post: 82586" data-attributes="member: 43067"><p>Er det noen no har tilgang til denne etter sigende fantastiske filmen fra Les Arcs. Det er 28 minutter med retroåkning på monoski (laget på 80 tallet selvfølgelig). Har ikke sett denne filmen tilgjengelig på nettet, men hvis noen har den liggende på harddisken hadde jeg satt pris på å kunne loade den opp. kan også kjøpe en VHS hvis noen skulle være i besittelse av den. Evt en kopi av en VHS...evt en kopi av en kopiert VHS... evt en kopi av en kopi av en kopi... (ganske desperat)</p><p></p><p>Øyvind</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="lille_borch, post: 82586, member: 43067"] Er det noen no har tilgang til denne etter sigende fantastiske filmen fra Les Arcs. Det er 28 minutter med retroåkning på monoski (laget på 80 tallet selvfølgelig). Har ikke sett denne filmen tilgjengelig på nettet, men hvis noen har den liggende på harddisken hadde jeg satt pris på å kunne loade den opp. kan også kjøpe en VHS hvis noen skulle være i besittelse av den. Evt en kopi av en VHS...evt en kopi av en kopiert VHS... evt en kopi av en kopi av en kopi... (ganske desperat) Øyvind [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Film/Foto
Filmkunskap
apocalypse snow!!
Tillbaka
Topp