Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Film/Foto
Filmkunskap
Apocalyse snow??
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Doughboy" data-source="post: 53694" data-attributes="member: 28391"><p>Apocalypse I, II och III är legendariska filmer. Om du är såld på monoski blir du nog inte besviken. Nu har jag inte sett någon av filmerna på drygt 15 år, men snowboardåkningen av Regis Rolland fick många, däribland mig, att börja åka bräda i mitten av 80-talet. Åtminstone i Luleå där jag bodde på den tiden.</p><p></p><p>Jag har ingen som helst anig om hur man skulle kunna få tag på filmerna idag. Jag och några kompisar hade en halvdan VHS-kopia från Sky-Channel som en av oss hade hemma och jag tror inte jag överdriver om jag säger att vi tittade på filmerna över hundra gånger.</p><p></p><p>Jag kan tänka mig att Rossignol var en av de stora sponsorerna bakom filmen, för deras logga förekommer väldigt mycket, både på snowboards och monoskis.</p><p></p><p>Nu blir jag riktigt nostalgisk, jag tror att jag ska gå och sätta på "Snow Shredders" på videon och se Terry Kidwell åka quarterpipe 1986.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Doughboy, post: 53694, member: 28391"] Apocalypse I, II och III är legendariska filmer. Om du är såld på monoski blir du nog inte besviken. Nu har jag inte sett någon av filmerna på drygt 15 år, men snowboardåkningen av Regis Rolland fick många, däribland mig, att börja åka bräda i mitten av 80-talet. Åtminstone i Luleå där jag bodde på den tiden. Jag har ingen som helst anig om hur man skulle kunna få tag på filmerna idag. Jag och några kompisar hade en halvdan VHS-kopia från Sky-Channel som en av oss hade hemma och jag tror inte jag överdriver om jag säger att vi tittade på filmerna över hundra gånger. Jag kan tänka mig att Rossignol var en av de stora sponsorerna bakom filmen, för deras logga förekommer väldigt mycket, både på snowboards och monoskis. Nu blir jag riktigt nostalgisk, jag tror att jag ska gå och sätta på "Snow Shredders" på videon och se Terry Kidwell åka quarterpipe 1986. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Film/Foto
Filmkunskap
Apocalyse snow??
Tillbaka
Topp