Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
appertiff Squito goggle?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="K.Ström" data-source="post: 1051746" data-attributes="member: 45541"><p>Äger ett par, hon va ju söt i kassan och det va ett bra pris på dom, och så va hon ju söt i kassan... 3Lagers foamet är som på vilken dyrare som helst och hardcaset som följer med likaså. Inte för att jag nånsin i hela mitt liv skulle ta med mig ett bepansrat harcase men ändå...</p><p>Den lilla foam linern som håller isär dubbelglaset är lite fel limmat på vänstersidan så man får intrycket av att linsen inte sitter i ordentligt trots att det gör det. Passformen är väl mer "medelface" och synfältet helt ok ändå. Saknas gör det silikon klädda bandet dom flesta dyrare modeller idag har. Men hon va ju söt i kassan, sa jag det?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="K.Ström, post: 1051746, member: 45541"] Äger ett par, hon va ju söt i kassan och det va ett bra pris på dom, och så va hon ju söt i kassan... 3Lagers foamet är som på vilken dyrare som helst och hardcaset som följer med likaså. Inte för att jag nånsin i hela mitt liv skulle ta med mig ett bepansrat harcase men ändå... Den lilla foam linern som håller isär dubbelglaset är lite fel limmat på vänstersidan så man får intrycket av att linsen inte sitter i ordentligt trots att det gör det. Passformen är väl mer "medelface" och synfältet helt ok ändå. Saknas gör det silikon klädda bandet dom flesta dyrare modeller idag har. Men hon va ju söt i kassan, sa jag det? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
appertiff Squito goggle?
Tillbaka
Topp