Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Hälsa
Äpple
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Nenne" data-source="post: 160741" data-attributes="member: 36867"><p>De jag inte gillar är adamäpplena! Om de inte tillagas rätt dvs.</p><p></p><p>1. Köp hem en 4a st adamsäpplen, finns på Ica i charken, kostar ca 100kr/st. (Fin mat snackar vi här)</p><p>2. Dela dem med en vass kniv (viktigt då de är rätt svåra att dela) i 4 bitar.</p><p>3. Fräs smör i en panna. När smöret är gult tillsätter du hela vitlöksklyftor.</p><p>4. När vitlökarna har fått lite färg tillsätter du de skivade adamsäpplena. Lägg ner dem föriktigt då de kan vara sköra, samt att du kan få stekflott på dig som stänker upp om du är slarvig.</p><p>5. Låt steka i ca 5min.</p><p>6. Servera med potatis och lingon.</p><p></p><p>Smaklig måltid</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Nenne, post: 160741, member: 36867"] De jag inte gillar är adamäpplena! Om de inte tillagas rätt dvs. 1. Köp hem en 4a st adamsäpplen, finns på Ica i charken, kostar ca 100kr/st. (Fin mat snackar vi här) 2. Dela dem med en vass kniv (viktigt då de är rätt svåra att dela) i 4 bitar. 3. Fräs smör i en panna. När smöret är gult tillsätter du hela vitlöksklyftor. 4. När vitlökarna har fått lite färg tillsätter du de skivade adamsäpplena. Lägg ner dem föriktigt då de kan vara sköra, samt att du kan få stekflott på dig som stänker upp om du är slarvig. 5. Låt steka i ca 5min. 6. Servera med potatis och lingon. Smaklig måltid [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Hälsa
Äpple
Tillbaka
Topp