Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Appropå läng och helgardering
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="kanzie" data-source="post: 418960" data-attributes="member: 82710"><p>Sista frågan inför mitt köp av bräda gäller längd. Jag har tidigare åkt på sjukt kort bräda, 151 eller 149 tror jag det var och tyckte det var asnajs men kanske lite väl kort. Inför detta köp tänkte jag gå lite mer till en normal längd.</p><p></p><p>Jag åker mest park men också lite pist och off-p.</p><p>Jag är 180cm och väger 60 kg. </p><p></p><p>Jag har funderat skarpt på en Rome Agent 154" men känner nu precis innan jag trycker på köp-knappen att jag kanske är bättre av med en 156". Gör de två centimetrarna stor skillnad? </p><p></p><p>Vad skulle ni satsat på?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="kanzie, post: 418960, member: 82710"] Sista frågan inför mitt köp av bräda gäller längd. Jag har tidigare åkt på sjukt kort bräda, 151 eller 149 tror jag det var och tyckte det var asnajs men kanske lite väl kort. Inför detta köp tänkte jag gå lite mer till en normal längd. Jag åker mest park men också lite pist och off-p. Jag är 180cm och väger 60 kg. Jag har funderat skarpt på en Rome Agent 154" men känner nu precis innan jag trycker på köp-knappen att jag kanske är bättre av med en 156". Gör de två centimetrarna stor skillnad? Vad skulle ni satsat på? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Appropå läng och helgardering
Tillbaka
Topp