Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
OT-forumet
Aprilskämt gick snett =/
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="lp91" data-source="post: 872101" data-attributes="member: 68590"><p>Jag "busringde" ganska ofta till 112 när jag var yngre., och nu när jag tänker tillbaks på det så var det ganska dumt. Men jag har också ursäkten att jag var 6 år, icke straffmyndig och ganska oförståndig & nyfiken, precis som man brukar vara när man är ett litet barn =). Och jag har även blivit så förståndig efter alla dessa år, att jag kan förstå morsans reaktioner när hon blev uppringd av växeln på sos efter mina små samtal med denna så hjälpsamma kvinna i växeln.. Man kan ju inte så gärna bli förbannad på ett litet barn, och som nån annan nämnde så är ju dessutom barnaga förbjudet här i sverige. Jag är helt säker på att konsekvenserna skulle ha kunnat bli helt andra om jag hade gjort samma sak nu, och sen hade det förmodligen vart ganska pinsamt också, för den delen....</p><p>Trololol....</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="lp91, post: 872101, member: 68590"] Jag "busringde" ganska ofta till 112 när jag var yngre., och nu när jag tänker tillbaks på det så var det ganska dumt. Men jag har också ursäkten att jag var 6 år, icke straffmyndig och ganska oförståndig & nyfiken, precis som man brukar vara när man är ett litet barn =). Och jag har även blivit så förståndig efter alla dessa år, att jag kan förstå morsans reaktioner när hon blev uppringd av växeln på sos efter mina små samtal med denna så hjälpsamma kvinna i växeln.. Man kan ju inte så gärna bli förbannad på ett litet barn, och som nån annan nämnde så är ju dessutom barnaga förbjudet här i sverige. Jag är helt säker på att konsekvenserna skulle ha kunnat bli helt andra om jag hade gjort samma sak nu, och sen hade det förmodligen vart ganska pinsamt också, för den delen.... Trololol.... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
OT-forumet
Aprilskämt gick snett =/
Tillbaka
Topp