Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
AR-7 vs. HALO
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="turbokevin" data-source="post: 947545" data-attributes="member: 104937"><p>Tjenare!</p><p>Som rubriken lyder så undrar jag vilken av dessa som är bättre för mej, måste köpa nya skidor pga. att mina k2 domain sprack. Jag väger 82kg och är ca 176cm lång, jag är nog helatiden i parken. Det jag gillade med mina domain var att de hade rocker precis så som Armada HALO. Båda skidorna är nog lika kul men jag frågar nu er vilka ni tycker att är bra/dåligt med dem. Sedan kan ni ge förslag på bindningar</p><p></p><p>//Kevin</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="turbokevin, post: 947545, member: 104937"] Tjenare! Som rubriken lyder så undrar jag vilken av dessa som är bättre för mej, måste köpa nya skidor pga. att mina k2 domain sprack. Jag väger 82kg och är ca 176cm lång, jag är nog helatiden i parken. Det jag gillade med mina domain var att de hade rocker precis så som Armada HALO. Båda skidorna är nog lika kul men jag frågar nu er vilka ni tycker att är bra/dåligt med dem. Sedan kan ni ge förslag på bindningar //Kevin [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
AR-7 vs. HALO
Tillbaka
Topp