Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
är Black crows Nota tillräcklig?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Bjersing" data-source="post: 1056719" data-attributes="member: 133932"><p>Inte så ofta jag känner mig liten med mina ynkliga 95kg men jag har i alla fall båda skidorna. </p><p>Det är ju såklart väldigt stor skillnad på dem, vilket jag ser som en klar fördel. Hade noctan varit lika stenhård och 10cm längre hade det ju bara varit ett par katana med mer flyt.</p><p></p><p>Jag tar nocta när det kommit puder eller för att åka offpist i skog och bland sten där det är svårt att få runt ett par katana. Tycker det är ett väldigt bra komplement helt enkelt, däremot är jag inte helt förtjust i nocta när det är uppkört, är det åkning bredvid pisten med en hel del spår tycker jag de kan kännas lite för mjuka och svåra att få igenom högar. </p><p></p><p>De nocta jag har är från 2013 som jag förstått är de nya lite styvare vilket lär vara gött..</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Bjersing, post: 1056719, member: 133932"] Inte så ofta jag känner mig liten med mina ynkliga 95kg men jag har i alla fall båda skidorna. Det är ju såklart väldigt stor skillnad på dem, vilket jag ser som en klar fördel. Hade noctan varit lika stenhård och 10cm längre hade det ju bara varit ett par katana med mer flyt. Jag tar nocta när det kommit puder eller för att åka offpist i skog och bland sten där det är svårt att få runt ett par katana. Tycker det är ett väldigt bra komplement helt enkelt, däremot är jag inte helt förtjust i nocta när det är uppkört, är det åkning bredvid pisten med en hel del spår tycker jag de kan kännas lite för mjuka och svåra att få igenom högar. De nocta jag har är från 2013 som jag förstått är de nya lite styvare vilket lär vara gött.. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
är Black crows Nota tillräcklig?
Tillbaka
Topp