Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Sommar
Övriga sommaraktiveter
Är BMX rätt?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="GustavFrandfors" data-source="post: 179195" data-attributes="member: 44880"><p>Hello alla vintersaknande!</p><p>När man tröttnat på longboarden och vill höja cyklingen</p><p>till en högre nivå, är det BMX man söker ?</p><p></p><p>Jag är starkt inne på att köpa en BMX för att ha någonting</p><p>att ta ut sin lust att show'a och trixa på.</p><p>Men det är ju en uppsjö av dessa små cyklar...</p><p>Vad ska man tänka vid köp av BMX och</p><p>vad ska man ha för hoj ifall man vill ha den</p><p>största möjligheten att variera sig?</p><p></p><p>Såsom jag tänkte använda en eventuell BMX är</p><p>att hoppa lite små dirt eller ramp samt köra lite</p><p>street trix å sånt. Somsagt, någon som är hajj ?</p><p></p><p>Ta det CHILI !</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="GustavFrandfors, post: 179195, member: 44880"] Hello alla vintersaknande! När man tröttnat på longboarden och vill höja cyklingen till en högre nivå, är det BMX man söker ? Jag är starkt inne på att köpa en BMX för att ha någonting att ta ut sin lust att show'a och trixa på. Men det är ju en uppsjö av dessa små cyklar... Vad ska man tänka vid köp av BMX och vad ska man ha för hoj ifall man vill ha den största möjligheten att variera sig? Såsom jag tänkte använda en eventuell BMX är att hoppa lite små dirt eller ramp samt köra lite street trix å sånt. Somsagt, någon som är hajj ? Ta det CHILI ! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Sommar
Övriga sommaraktiveter
Är BMX rätt?
Tillbaka
Topp