Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Är demobindningar underskattat?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="farsan56" data-source="post: 1297160" data-attributes="member: 145369"><p>Jag köpte nyligen ett par Fis SL 165cm.</p><p>Det satt någon justerbar racebindning på.</p><p>Tur det för jag fick flytta ett par gånger innan jag hittade hem.</p><p>På så korta skidor med kort radie kan en 1/2cm göra stor skillnad.</p><p>På feta långa rockade offpistlagg är det inte lika kritiskt.</p><p>Jag har köpt loss en del skidor av Skistar, med hyrbindningar på. Då kan man flytta runt tills man hittar rätt. Och sedan byta till fast bindning om man vill.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="farsan56, post: 1297160, member: 145369"] Jag köpte nyligen ett par Fis SL 165cm. Det satt någon justerbar racebindning på. Tur det för jag fick flytta ett par gånger innan jag hittade hem. På så korta skidor med kort radie kan en 1/2cm göra stor skillnad. På feta långa rockade offpistlagg är det inte lika kritiskt. Jag har köpt loss en del skidor av Skistar, med hyrbindningar på. Då kan man flytta runt tills man hittar rätt. Och sedan byta till fast bindning om man vill. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Är demobindningar underskattat?
Tillbaka
Topp