Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Är den för kort?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Kaskar" data-source="post: 928522" data-attributes="member: 66286"><p>När jag gick gynmasiet kände jag en kille som var lugnt över 1 å 90 som svassade runt på en 143, en Ride med horseshoe-bindningar för att vara exakt. Det var hysteriskt roligt att kolla på. Det såg mer ut som att han satt bindningar på en snowskate än att han faktiskt åkte snowboard. Men han va grym på 720 ljushopp.</p><p></p><p>Men åter till tråden</p><p></p><p></p><p>Två faktorer spelar in. Pris och intention. Om den är billig (under 500 pix) och du bara ska hoppa runt lite i pisten 1-2 dagar om året utan ambitionen att åka snabbt, högt, snävt, brett, inverterat, roterat osv osv då ska du slå till.</p><p></p><p>Ingen mening att ösa ut en massa pengar på "bra" saker om du ändå bara behöver en ursäkt för att sola till bäverbränna över en stor stark</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Kaskar, post: 928522, member: 66286"] När jag gick gynmasiet kände jag en kille som var lugnt över 1 å 90 som svassade runt på en 143, en Ride med horseshoe-bindningar för att vara exakt. Det var hysteriskt roligt att kolla på. Det såg mer ut som att han satt bindningar på en snowskate än att han faktiskt åkte snowboard. Men han va grym på 720 ljushopp. Men åter till tråden Två faktorer spelar in. Pris och intention. Om den är billig (under 500 pix) och du bara ska hoppa runt lite i pisten 1-2 dagar om året utan ambitionen att åka snabbt, högt, snävt, brett, inverterat, roterat osv osv då ska du slå till. Ingen mening att ösa ut en massa pengar på "bra" saker om du ändå bara behöver en ursäkt för att sola till bäverbränna över en stor stark [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Är den för kort?
Tillbaka
Topp