Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Mode
är dena overall snygg?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="BigAir" data-source="post: 196178"><p>Alltså, han kanske tycker den är snygg men är osäker på hur folk kommer reagera när dom ser han i backen med den, därför tog han hjälp av expertpanelen på freeride´s forum.</p><p>Men inte fan ville någon sate hjälpa en osäker stackare här, utan han fick istället massa klagomål på att han är en idiot som frågar folket.</p><p></p><p>Jag säger, IDIOTER som säger att det är hans beslut!</p><p>-då hade han vell knappast gjort en tråd om det?</p><p></p><p><strong>Jag, tycker hursomhelst att den var jätteful. Jag skulle alldrig kunna tänka mig att pröjsa för något så fult</strong></p><p>/F, B, Air. You name it!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="BigAir, post: 196178"] Alltså, han kanske tycker den är snygg men är osäker på hur folk kommer reagera när dom ser han i backen med den, därför tog han hjälp av expertpanelen på freeride´s forum. Men inte fan ville någon sate hjälpa en osäker stackare här, utan han fick istället massa klagomål på att han är en idiot som frågar folket. Jag säger, IDIOTER som säger att det är hans beslut! -då hade han vell knappast gjort en tråd om det? [b]Jag, tycker hursomhelst att den var jätteful. Jag skulle alldrig kunna tänka mig att pröjsa för något så fult[/b] /F, B, Air. You name it! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Mode
är dena overall snygg?
Tillbaka
Topp