Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
är det för stora hopp i våra parker?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="mardiman" data-source="post: 421178" data-attributes="member: 79010"><p>jag håller med</p><p></p><p>vissa hopp är alldeles för stora för mig, dock kan det vara bra och kul för de som är riktigt duktiga... jag själv åker mest i de mittemellanstora hoppen skulle jag säga</p><p></p><p>däremot tycker jag att tex gröna linjer är för hårda.. jag tänker mig att de är till för barn som tycker det är kul att prova på osv, men ibland är de för stora för det och barnen vågar knappt lätta, vilket gör det jobbigt för dem som för dåligt självförtoende samt för andra som måste vänta på dem när de letar skidor osv..</p><p></p><p>små hopp åt småttingarna, de orkar väl knappast dra å bygga egna hopp antar jag? några mittemellan för medelmåttor som jag och sedan stora för de bästa =)</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="mardiman, post: 421178, member: 79010"] jag håller med vissa hopp är alldeles för stora för mig, dock kan det vara bra och kul för de som är riktigt duktiga... jag själv åker mest i de mittemellanstora hoppen skulle jag säga däremot tycker jag att tex gröna linjer är för hårda.. jag tänker mig att de är till för barn som tycker det är kul att prova på osv, men ibland är de för stora för det och barnen vågar knappt lätta, vilket gör det jobbigt för dem som för dåligt självförtoende samt för andra som måste vänta på dem när de letar skidor osv.. små hopp åt småttingarna, de orkar väl knappast dra å bygga egna hopp antar jag? några mittemellan för medelmåttor som jag och sedan stora för de bästa =) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
är det för stora hopp i våra parker?
Tillbaka
Topp