Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
är det för stora hopp i våra parker?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="viiktoor" data-source="post: 421239" data-attributes="member: 74773"><p>I helhet så tycker jag inte att hoppen är förstora men sen finns det ju alltid mer och mindre extrema hopp. Förstår om dem som åker mycket i åre tycker att hoppen drar i väg lite för fort, vet att det finns folk som känner att dom måste åka MINST en gång i åre per sesong för att inte hamna efter, det var dock ett bra tag sen jag hörde det och det är ju många andra parker i Sverige som får upp hopp i samma strleksklass som åre nu.</p><p>Det är ju bra att hoppen blir större då mer airtime ofta medför att de bättre åkarna utvecklas mer och kan snurra t.ex 180 grader extra, samtidigt är det tråkigt för dem som inte åkt så länge och får väldigt svårt att hoppa in i svarta linjerna direkt men det finns väll nästan alltid gröna och röda alternativ också.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="viiktoor, post: 421239, member: 74773"] I helhet så tycker jag inte att hoppen är förstora men sen finns det ju alltid mer och mindre extrema hopp. Förstår om dem som åker mycket i åre tycker att hoppen drar i väg lite för fort, vet att det finns folk som känner att dom måste åka MINST en gång i åre per sesong för att inte hamna efter, det var dock ett bra tag sen jag hörde det och det är ju många andra parker i Sverige som får upp hopp i samma strleksklass som åre nu. Det är ju bra att hoppen blir större då mer airtime ofta medför att de bättre åkarna utvecklas mer och kan snurra t.ex 180 grader extra, samtidigt är det tråkigt för dem som inte åkt så länge och får väldigt svårt att hoppa in i svarta linjerna direkt men det finns väll nästan alltid gröna och röda alternativ också. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
är det för stora hopp i våra parker?
Tillbaka
Topp