Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Är det försent att fixa en säsong nu?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="blizzy" data-source="post: 211834" data-attributes="member: 53949"><p>Det är klart det inte är för sent. Går nog bra med vilken (normalstor) ort som helst.</p><p>Men det finns inte direkt nån period då det är "säkert" att få jobb o bonde, men desto tidigare desto bättre helt klart. Slutet av november är lagom. </p><p>Kommer du ner o har kollat runt lite med vandrarhem osv så är det bara att ta in på ett sånt o leta boende så fort du lämnat väskorna på rummet!</p><p>Men tänk på att hitta boende först o sen jobb (så att du inte behöver åka hem för att du inte har nånstans att bo) o att för varje dag som går så ökar chansen att hitta ett jobb, för i början av dec kan de va lite jobbigt men som tiden går är det alltid nån som får sparken/skadar sig/längtar hem o lämnar en ledig plats på ett jobb efter sig!</p><p>Testa söka i forumet om du vill fixa boende redan på plats, finns massa folk me platser över (inkl mig själv)...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="blizzy, post: 211834, member: 53949"] Det är klart det inte är för sent. Går nog bra med vilken (normalstor) ort som helst. Men det finns inte direkt nån period då det är "säkert" att få jobb o bonde, men desto tidigare desto bättre helt klart. Slutet av november är lagom. Kommer du ner o har kollat runt lite med vandrarhem osv så är det bara att ta in på ett sånt o leta boende så fort du lämnat väskorna på rummet! Men tänk på att hitta boende först o sen jobb (så att du inte behöver åka hem för att du inte har nånstans att bo) o att för varje dag som går så ökar chansen att hitta ett jobb, för i början av dec kan de va lite jobbigt men som tiden går är det alltid nån som får sparken/skadar sig/längtar hem o lämnar en ledig plats på ett jobb efter sig! Testa söka i forumet om du vill fixa boende redan på plats, finns massa folk me platser över (inkl mig själv)... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Är det försent att fixa en säsong nu?
Tillbaka
Topp