Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
är det här en bra bräda?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="oreily" data-source="post: 239800" data-attributes="member: 69736"><p>Tjena!</p><p></p><p>Har tänkt att köpa ny bräda nu och letat som en galning men inte riktigt hittat rätt.</p><p></p><p>är 180 lång och väger runt 90 kg och har 42-43 i skostorlek.</p><p></p><p>Vet ni någon bräda som skulle passa mig? har tänkt och lägga runt 5000 på bräda + bindningar.</p><p></p><p> blåa tomaterna rekommenderade en F2 floater och tänkte höra med er som inte har egen vinning om det är nåt att ha eller om ni vet nån annan som är bättre.</p><p></p><p>väldigt tacksam för hjälp</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="oreily, post: 239800, member: 69736"] Tjena! Har tänkt att köpa ny bräda nu och letat som en galning men inte riktigt hittat rätt. är 180 lång och väger runt 90 kg och har 42-43 i skostorlek. Vet ni någon bräda som skulle passa mig? har tänkt och lägga runt 5000 på bräda + bindningar. blåa tomaterna rekommenderade en F2 floater och tänkte höra med er som inte har egen vinning om det är nåt att ha eller om ni vet nån annan som är bättre. väldigt tacksam för hjälp [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
är det här en bra bräda?
Tillbaka
Topp