Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
är det lätt att hitta från Zürich till St Anton?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="CR58" data-source="post: 397144"><p>Du hinner platt latt om planet bara ar i tid, grejorna kommer snabbt pa bandet med Swiss punktlighet och ording likasa gar pass kontrollen oftast fort.Direkt under flygplatsen gar tag med korta interval till ZBH och det tar ca 10-12 min dit.Skiter det sig finns det som jag forstar direkt buss fran flygplatsen till Anton men vet ej tider for den, sag den av en slump i forra veckan da jag sjalv var pa vag till Anton med hyrbil.</p><p>Det finns den basta sno basen i Anton pa ca 50 ar enligt lokal befolkningen, pisterna ar fina men all lift nara off pist ar uppkort.Far ni ny sno kan det bli det hur bra som helst, om inte blir det att ga uppfor, min bekant pa 60 bast hittade fin los sno varje dag at mig som inte hittar alls.Bast off pist far ni nog pa Rendl som oppnade DEC 20 sama dag som vi akte.</p><p>Lycka till!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="CR58, post: 397144"] Du hinner platt latt om planet bara ar i tid, grejorna kommer snabbt pa bandet med Swiss punktlighet och ording likasa gar pass kontrollen oftast fort.Direkt under flygplatsen gar tag med korta interval till ZBH och det tar ca 10-12 min dit.Skiter det sig finns det som jag forstar direkt buss fran flygplatsen till Anton men vet ej tider for den, sag den av en slump i forra veckan da jag sjalv var pa vag till Anton med hyrbil. Det finns den basta sno basen i Anton pa ca 50 ar enligt lokal befolkningen, pisterna ar fina men all lift nara off pist ar uppkort.Far ni ny sno kan det bli det hur bra som helst, om inte blir det att ga uppfor, min bekant pa 60 bast hittade fin los sno varje dag at mig som inte hittar alls.Bast off pist far ni nog pa Rendl som oppnade DEC 20 sama dag som vi akte. Lycka till! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
är det lätt att hitta från Zürich till St Anton?
Tillbaka
Topp