Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Är det någon skillnad på k2 hellbent 2008 och 2010
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Hammarlund" data-source="post: 815499" data-attributes="member: 72692"><p>Är som Jarle säger en del skillnad på årets och 08/09... men kan verkligen rekomendera dem.. otroligt lekfulla i nysnön. Har själv 08/09:an. De är inte lika kul när det är lite mer uppåkt eller i höga farter då de är duktigt mjuka som sagt. Där tror jag årets är lite trevligare. Men eftersom du ska ha dem som ditt pudervapen så tror jag inte du kommer bli missnöjd!</p><p></p><p>Peace!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Hammarlund, post: 815499, member: 72692"] Är som Jarle säger en del skillnad på årets och 08/09... men kan verkligen rekomendera dem.. otroligt lekfulla i nysnön. Har själv 08/09:an. De är inte lika kul när det är lite mer uppåkt eller i höga farter då de är duktigt mjuka som sagt. Där tror jag årets är lite trevligare. Men eftersom du ska ha dem som ditt pudervapen så tror jag inte du kommer bli missnöjd! Peace! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Är det någon skillnad på k2 hellbent 2008 och 2010
Tillbaka
Topp