Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
är det någon som har blivit lurad någon gång?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Nicklash" data-source="post: 218728" data-attributes="member: 64991"><p>Jag fick ett e-mail igår från min arbetsgivare nere i Österike att dom inte kunde garanterat boende åt mig längre. För att dom behövde allt bonde till de arbetande. </p><p>Men jag ska arbeta där... </p><p></p><p>Jag har tackat nej till andra jobb och boenden nu därför att dom har sagt att jag kunde jobba och få boende genom deras företag.</p><p></p><p>Men jag har hört av mig till dom nu. Och dom har svarat att dom skulle titta över det och se vad dom kan göra...</p><p></p><p>Riktigt störigt om man blir blåst nu!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Nicklash, post: 218728, member: 64991"] Jag fick ett e-mail igår från min arbetsgivare nere i Österike att dom inte kunde garanterat boende åt mig längre. För att dom behövde allt bonde till de arbetande. Men jag ska arbeta där... Jag har tackat nej till andra jobb och boenden nu därför att dom har sagt att jag kunde jobba och få boende genom deras företag. Men jag har hört av mig till dom nu. Och dom har svarat att dom skulle titta över det och se vad dom kan göra... Riktigt störigt om man blir blåst nu! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
är det någon som har blivit lurad någon gång?
Tillbaka
Topp