Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Är det någon som har plats för en till i St Anton?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Pontass" data-source="post: 381640" data-attributes="member: 53611"><p>Hej!</p><p>Som rubriken antyder söker jag någonstanns att värma mina öron under 07/08 i St anton. Har inte bestämt mig om jag ska jobba eller inte än.</p><p></p><p>Jag är 20 år åkt skidor i hela mitt liv och är mest ute efter offpiståkningen och den efterlängtade förbjudna skogsåkningen i de Österikiska bergstopparna.</p><p>Ni kan väll höra av er om ni har något boende i St anton som ni vill dela med en.</p><p></p><p>Ha det bra!</p><p>Pontus Jacobson</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Pontass, post: 381640, member: 53611"] Hej! Som rubriken antyder söker jag någonstanns att värma mina öron under 07/08 i St anton. Har inte bestämt mig om jag ska jobba eller inte än. Jag är 20 år åkt skidor i hela mitt liv och är mest ute efter offpiståkningen och den efterlängtade förbjudna skogsåkningen i de Österikiska bergstopparna. Ni kan väll höra av er om ni har något boende i St anton som ni vill dela med en. Ha det bra! Pontus Jacobson [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Är det någon som har plats för en till i St Anton?
Tillbaka
Topp