Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Är det något att ha BTX C2 /CUSTOM V-ROCKER
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Superpark" data-source="post: 589669" data-attributes="member: 68210"><p>Jag har flera brädor, bla en lång pipebräda (Custom X 164) som åker ifrån det mesta nästan överallt och ja den funkar kanon(läs helt okej, så länge man stompar tricken) i parken och ja den är helt okej(läs ganska värdelös) i BC med satans massa bakmonterat. Men den är långt ifrån ultimat i alla lägen (ibland tungåkt och extremt oförlåtande). </p><p></p><p>Just kombon, pist & park vs puder kommer aldrig bli ultimat. Men återigen är det väldigt olika beroende på vilken åkstil man har, på senare tid har jag nerprioriterat ren piståkning och satsar mer på puder och park då är en mjuk banan helt ultimat för mig. </p><p>(Dvs en MC kink jag köpte av Doughboy, grymt nöjd!!)</p><p></p><p>Instämmer totalt ang snö´n, börjat bli små psykotisk i mitt snöbrädefilmstittande, otroligt taggad inför årets säsong, inte långt kvar nu dock! två veckor närmare bestämt.. </p><p></p><p>Vad åker du på Doughboy?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Superpark, post: 589669, member: 68210"] Jag har flera brädor, bla en lång pipebräda (Custom X 164) som åker ifrån det mesta nästan överallt och ja den funkar kanon(läs helt okej, så länge man stompar tricken) i parken och ja den är helt okej(läs ganska värdelös) i BC med satans massa bakmonterat. Men den är långt ifrån ultimat i alla lägen (ibland tungåkt och extremt oförlåtande). Just kombon, pist & park vs puder kommer aldrig bli ultimat. Men återigen är det väldigt olika beroende på vilken åkstil man har, på senare tid har jag nerprioriterat ren piståkning och satsar mer på puder och park då är en mjuk banan helt ultimat för mig. (Dvs en MC kink jag köpte av Doughboy, grymt nöjd!!) Instämmer totalt ang snö´n, börjat bli små psykotisk i mitt snöbrädefilmstittande, otroligt taggad inför årets säsong, inte långt kvar nu dock! två veckor närmare bestämt.. Vad åker du på Doughboy? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Är det något att ha BTX C2 /CUSTOM V-ROCKER
Tillbaka
Topp