Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Är det nån som åkt på...
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="holten" data-source="post: 52713" data-attributes="member: 35539"><p>Bodde i Whistler förra året, köpte då en option bräda.</p><p>Kevin sanselon pro model 161 wide, sjukt skön bräda.</p><p>Provade igen de diverse brädor på stället, ride, burton custom, barron, T6, ride timeless samt rossis brädor. Ingen bräda var så skön som otions, (även de billigare modellerna), kommer dock inte ihåg vad de hetter nu var skön. Kort sagt option gör sjukt bra brädor, Jag är ingen parkåkare av stora mått (sätter 360 och fs bs rails) men parkåkning är inte min passion, men med option brädan blev jag bra mycket bättre i parken. </p><p>ha det!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="holten, post: 52713, member: 35539"] Bodde i Whistler förra året, köpte då en option bräda. Kevin sanselon pro model 161 wide, sjukt skön bräda. Provade igen de diverse brädor på stället, ride, burton custom, barron, T6, ride timeless samt rossis brädor. Ingen bräda var så skön som otions, (även de billigare modellerna), kommer dock inte ihåg vad de hetter nu var skön. Kort sagt option gör sjukt bra brädor, Jag är ingen parkåkare av stora mått (sätter 360 och fs bs rails) men parkåkning är inte min passion, men med option brädan blev jag bra mycket bättre i parken. ha det! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Är det nån som åkt på...
Tillbaka
Topp